هشدار!: این پست حاوی مطالبی است که خواندش به افرادی که چیزی از "گروه های مخفی و آموزه های کوین ترودو" نمی دانند توصیه نمی شود.

لطفا دقت کنید که من هیچ مسئولیتی در قبال ایجاد توهم توطئه یا پارانوئیدی شدن شما بعد خواندن پست، قبول نمی کنم. پس اگر با شنیدن حقایق ممکن است به سرتان بزند لطفا بی خیال این پست شوید.

 

نمیدونم چطور باید شروع کنم. یعنی اصلا نمی دونم چجوری توضیح بدم که هر کسی این پستو می خونه منظورمو بفهمه و یهو به سرش نزنه که من دیوونم یا خودش دیوونه ست یا هرچی.

 

خب بذارین اینطور بگم. همه ما می دونیم این جهان داره توسط سیاستمداران و آدمای کله گنده اداره می شه. این آدما مثل رئیس جمهور و وزیر کشور و پادشاه و ملکه و کلا هرچی، فقط یه قسمت از قضیه کنترل جهانن. یه قسمت دیگه از جهان تو پشت صحنه از طریق گروه های مخفی اداره می شه.

گروه هایی که از زمان های خیلی دور اطلاعاتی رو با خودشون حمل می کنن و سرشار از راز های عجیب و شگفتی های خاصین. اونا همونطور که گفتم، از پشت صحنه جهانو اداره می کنن و گاهی نمیذارن مردم به قدرت واقعی ای که دارن پی ببرن.

 

سایت ذهن کوک درمورد چنین گروه هایی می گه:

گروه های مخفی از سالها پیش تاکنون در حال گسترش هستند این گروه‌ها رموزی در درون خود دارند که نمی‌خواهند افراد عادی از آن باخبر شوند گروه اسکال ان بونز و فراماسونری و سایر گروه های مخفی

برای همین اطلاعات خود را سینه به سینه از طریق کتاب‌های بسیار خاص مطرح می‌کنند این کتاب ها فقط در دسترس افراد درون این گروه هاست و خروج این کتاب‌ها به بیرون یعنی عدم تبعیت از قوانین و عدم تبعیت از قوانین گروه مجازات بسیار سختی در پی دارد.

که کوین ترودو را در چنین دامی انداختند.

در بسیاری از کتب باستان گفته شده که گروه های مخفی نفوذ بسیار زیادی در امور مهم تصمیم های اساسی کشورهای مختلف دارند تصمیم هایی که می تواند منجر به دگرگونی های بزرگ شود.

 

خب حالا کوین ترودو کیه این وسط؟ یه فرد میلیاردر که سمینار برگزار می کنه و راز بهتر شدن و درک قدرت رو به آدما آموزش میده. اولین سمینارش به صورت پادکست همه جا پیدا میشه. اسمش: آرزوی تو دستور توعه.

حرفای این آدم واقعا جالب و تاثیر گذاره. یعنی حتی منی که از کتابای روانشناسی بدم میومد رو مشتاق کرد تا 7 سطح ترودو رو ببینم و کتابایی که معرفی می کنه رو بخونم. چون حس می کردم داره حقیقت رو می گه و حرفاش هرچند یکم غیرقابل باور، ولی چیزی جز حقیقت نبود.

البته این نظر منه.

 

حالا سمینارای این آقا چطور بود و چه چیز خاصی درموردشون وجود داره؟

خب کوین ترودو با تزریق اعتماد به نفس و انرژی مثبت پراکنی تو سمیناراش مردم رو وادار می کرد به خودشون ایمان بیارن. این قسمت خوب ماجراست که از شنیدن پادکستای سمینار این فرد به دست میاریم.

اما قسمت هایی هم هست که کسی نمی تونه صحتش رو تایید کنه. مثلا ترودو می گه عضو گروه های مخفی بوده و داره اسرار اون گروه ها رو فاش می کنه. البته نه همه شو. فقط یه مقدار خیلی خیلی خیلی کم.

اون میگه  در سراسر جهان گروه هایی وجود داره که می خوان همه چی رو کنترل کنن. اسم سه تاشونو هم گفت: اسکال اند بونز، برادرهود و فراماسونر.

خب هیچکس تایید نکرد چون این گروه ها مخفی بودن. البته اسم بعضی از اعضاش لو رفته و می بینیم اکثر افراد سطح بالای جامعه و پولدارها این گروه ها رو تشکیل میدن مثل:

  • اندرو کارنگی
  • هنری فورد
  • ابراهام لینکلن
  • فرانکلین روزولت
  • جان اف کندی
  • نیکسون
  • جورج هربرت واکر بوش
  • جرج واکر بوش
  • باراک اوباما
  • جان کری
  • خاندان کلینتون
  • ترامپ

تو این گروه ها قوانین موفقیت و ثروتمند شدن آموزش داده میشه. و فقط عده ی محدودی می تونن بهش دسترسی پیدا کنن.

 

خب فکر کنم قضیه براتون روشن شد.

من کتابای ترودو رو خوندم و تقریبا تو همه ی هفت سطحش هم شرکت کردم. حرفاش به آدم انگیزه میده حتی اگه دروغ باشه و بخواد سر مردمو شیره بماله.

ترودو میگه: الان اینجوری نیست که مردم برن تو یه زیرزمین مخفی قرار بذارن. این افراد خیلی خیلی عادی میرن تو یه کافه می شینن با هم صحبت می کنن و کسی هم متوجه نمی شه. چون مردم عادی از حرفای افراد گروه ها سر در نمیارن.

با این حال من تا امروز باور نمی کردم واقعا چیزی به اسم گروه های مخفی وجود داشته باشه که کتابا رو دست به دست می کنن. حداقل فکر نمی کردم تو ایران همچین چیزی باشه.

 

اما امروز با خانواده رفته بودم یه کافه رستوران نسبتا باکلاس. اینجا تهران نیست و با اینکه مرکز استانه ولی خیلی هم شهر خفنی نیست. درکل می گم جای مهمی نیست که آدم بخواد افراد گروه مخفی رو ببینه و...

ولی من دیدم!

 

امروز اتفاقی شگفت انگیز افتاد. بعد مدت ها رفته بودیم رستوران.

 تو رستوران هرکسی سرش به کار خودش بود و زیاد حرف نمیزد. من یه دیکشنری برداشته بودم و درحال حفظ لغت بودم چون خیلی طول می کشید تا غذا آماده بشه و من دوست نداشتم بیکار باشم. اما صدای مردی که یه میز اونطورتر (و رو به روی من) نشسته بود توجهم رو جلب کرد.

 در واقع پشت میز، یه مرد رو به روی یه زن و شوهر نشسته بود و داشت براشون حرف می زد و قهوه می خوردن. آقاعه خیلی بلند حرف می زد ولی من اولش دقت نمی کردم چی میگه. (بعدها یکی از اعضای خونوادم با بی علاقگی بهم گفت درمورد جاذبه حرف میزنن که من فهمیدم منظورش قانون جذب بوده.) بعد کم کم حس کردم داره راجع به شیمی و زیست و ساختار دی ان ای میگه گوشام تیز شد. به این دروس علاقه شدیدی دارم و دلم می خواست بیشتر بدونم.

 اما دیدم نه! حرفاش فراتر از زیست و شیمیه. داره دقیقا حرفای ترودو رو به اون دو نفر میگه.

یه سری راز ها راجع به آب و ساختار فلور وحتی واکسنا و غیره...

منو میگی داشتم سکته می کردم. این مرد جزو افراد گروه های مخفی بود. اینو وقتی مطمئن شدم که یه کتاب یهودی با علائم عجیب غریب نشون اون دو نفر داد و بهشون گفت این یه کتاب قدیمیه که هرکسی نباید بخوندش. یه کتاب مخفی!

 

آقا حیف که همه اون حرفایی که میزد برای من تکراری بودن و بخش جذاب حرفاش که شروع شد ما ها مجبور شدیم از رستورن بریم.(غذامونو میل نموده بودیم.)

این مرد یه مولتی میلیاردر بود! کلی بیت کوین و ارز دیجیتال و طلا و سکه داشت! برگام ریخته بود رسما.

حتی یسری کد هم بلد بود که با شماره گیریشون می تونست سرعت نت رو زیاد کنه یا وقتی گوشی درحالت هواپیما قرار داره، تماس برقرار کنه.:)))) یسری راز ها میدونست که واقعا برگ ریزون بود.

 

برای اولین بار تو عمرم از استراق سمع بی اجازه ناراحت نبودم.:) داشتم حرفای یه نفر رو گوش میدادم که آدم عادی ای نبود. حتی روی میزش هم کتاب جادوی فکر بزرگ داشت. اولین کتابی که کوین ترودو با خودش اینور اونور می برد.:)

تا قبل این اصلا باورم نمیشد حرفای ترودو درمورد اینکه اعضای گروه های مخفی تو کافه قرار میذارن راست بوده باشه. ولی امروز فهمیدم اشتباه می کردم. همه جا پر از این افراد خفنه ولی آدمای عادی نمی فهمن. همونطور که مامان و بابای من نفهمیدن داره راجع به چی حرف میزنه.

فقط فکر می کردن طرف دلال ارزه. چون کلی از طریق خرید و فروشش پول به دست آورده بود. درحالی که منو و شما میدونیم واقعیت یه چیز دیگه بوده.